2011. április 19., kedd

MF-Lasting Performance alapozó

Most a kedvenc alapozómról szeretnék írni Nektek. Gondolom észrevettétek, hogy az eddig írt bejegyzéseim mind Max Factor termékek. Igazából anyukámtól mindig elcsentem ezeket a termékeket, mert ő is ezt használja és valahogy rám ragadt ezek szeretete. Nem mondom, hogy kifogástalanok egytől-egyig, de majd lesz olyan bejegyzésem is amikor arról írok, hogy mivel nem vagyok megelégedve.

Szóval akkor térjünk vissza az alapozóhoz. Én évek óta használom. Nyáron a 105-ös Soft Beige árnyalatot, télen pedig a a 102-es Pastelle-t. Igazából mást még nem használtam, mert nem merek kísérletezni. Úgy vagyok vele, hogy ez bevált akkor miért cseréljem le?! Bár a Second Skin nagyon érdekelne, de még sehol nem olvastam róla. Még várok vele. :)

Nekem vegyes bőrtípusom van és nagyon jó rá ez az alapozó. Szerintem erős fedéssel rendelkezik, szóval nekem nem is nagyon kell korrektor, inkább csak a szemem alatti táskákhoz.
Az alapozót le szoktam fixálni púderrel így egész napon át tart.
Bemásolom Nektek amit a Max Factor honlapján találtam, mert ez mind igaz az alapozóra:

"A Lasting Performance tartós alapozó, hiszen olyan formulát tartalmaz, mely érintésállóvá teszi a terméket. Felvitel után mintegy 8 órán át az arcbőrön marad, arclemoxsóval pedig könnyen eltávolítható.
Ez a folyékony alapozó természetes érzést biztosít a arcbőrön, mert szilikonnal készül, amely könnyű hatást kelt és kevésbé zsíros mint más hagyományos olaj alapú alapozók.
Ez az alapozó nem kenődik el, mivel a különleges érintésálló rendszere segít helyükön tartani a színrészecskéket.
A Lasting Performance alapozó:
  • Akár nyolc órán át tartó színhatás
  • Természetes megjelenés
  • Nem hagy nyomot a ruhán
  • Illatanyagmentes
  • Nem tömíti el a pórusokat
  • Érzékeny bőrre is ajánlott"

Szóval mindenkinek csak ajánlani tudom, mert csillagos ötös!
Ti milyen alapozót használtok?

5 megjegyzés:

  1. Én is ezt az alapozót használom és nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  2. Én is ezt használom a 102-st, bár ez is picit sötét nekem. Most viszont az experience-t tesztelem :)

    VálaszTörlés
  3. jó kis blog :) remélem sokáig tevékenykedsz majd a blogok világában :)

    VálaszTörlés
  4. amióta gondolkodok, hogy ezt vegyem-e meg, ezt a mondatot keresem mindenhol:"Nekem vegyes bőrtípusom van és nagyon jó rá ez az alapozó" úgyhogy köszönöm! :)))
    remélem jó lesz nekem is :)

    VálaszTörlés
  5. Tehát a zsíros és száraz bőrre egyszerre is jó? Nekem ilyen van. :/ Van ahol száraz, van ahol zsíros:/

    VálaszTörlés